8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

24 lutego, 2020 0 przez Doradca Filmowy

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu Ludzie znamy, że brak ćwiczeń, palenie tytoniu, spożywanie zbyt maksymalnej kwocie gazu oraz dieta uboga w rezultaty oraz warzywa nie wróżą nic pięknego. Elementy te znacząco zwiększają prawdopodobieństwo wystąpienia nadciśnienia tętniczego lub udaru mózgu.

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

 

Jest chociaż trochę prostych, i równocześnie efektywnych kroków pozwalających uniknąć tego zagrożenia.

kup traz

 

 

Poniżej przedstawiamy 8 owoców, jakie warto jeść, aby zapobiec chorobie nadciśnieniowej oraz udarowi mózgu.

Banany

Lekarze zalecają spożywanie owoców w planu obniżenia zbyt dużego ciśnienia krwi. Wszystko dzięki sporej zawartości potasu. Stwierdza się, że potas zwiększa siłę skurczu mięśnia sercowego.

Dzięki potasowi wprowadzonemu w bananach wysokie ciśnienie tętnicze szybciej się obniży. Banany można spożywać jako oddzielną przekąskę lub podać je do jogurtu lub do owsianki.

Kiwi

Owoce kiwi z zielem miąższem zawierają potas, analogicznie jak pomidory i banany. Zawierają więcej witaminę C, jaka dotyczy jak przeciwutleniacz wolnych rodników.

Jeden produkt kiwi zaspokaja 9% dziennego zlecenia na potas, 7% na magnez oraz 2% na wapń.

Pomarańcze

Picie wyciągu z dwóch pomarańczy każdego dnia że poradzić w obniżeniu ciśnienia tętniczego. Skutek w formy obniżenia ciśnienia można zarejestrować po 2–4 tygodniach spożywania soku.

Owoc granatu

Owoc granatu to wielce świeży produkt, który można zużywać na ostro czy dusić w strukturze soku. Pewne z doświadczeń dowiodło, że picie filiżanki soku z granatu choć raz dziennie przez cztery tygodnie że poradzić w obniżeniu ciśnienia tętniczego.

Napój z granatu może liczyć element zdrowego śniadania. Myśl jednak, żeby stwierdzić zawartość cukru, że kupujesz gotowy sok. Dodatek cukru może stracić dobroczynny wpływ soku na zdrowie.

Papaja

Ten egzotyczny owoc obniżający ciśnienie posiada wysokie wyjście dla pań zmagających się z nadciśnieniem tętniczym. Papaja zawiera potas również wyjątkowy punkt o udowodnionym działaniu obniżającym ciśnienie u twarzy z nadciśnieniem tętniczym – flawonoidy.

Brzoskwinie i nektarynki

Jedna średniej liczb brzoskwinia lub nektarynka zaspokaja 8% dziennego zlecenia na potas, 3% na magnez oraz 1% na wapń.

Dla głów na diecie obniżającej ciśnienie świetną alternatywą dla młodej brzoskwini lub nektarynki będą plasterki tych rezultatów mrożone bez dodatku cukru. Przed spożyciem wyniki można rozmrozić albo zrobić koktajl bez ich rozmrażania.

Pomidory

Badanie zakończone w Finlandii wskazuje, że spora zawartość likopenu, czyli karotenoidu włączonego w pomidorach, możne zmniejszać prawdopodobieństwo wystąpienia udaru mózgu. Badanie przedstawione w piśmie Neurology objęło 1031 mieszkańców Finlandii w wieku z 46 do 55 lat. Ryzyko wystąpienia udaru mózgu u twarzy z szerokim stopniem likopenu zmniejszało się o 55%.

Arbuz

Arbuz powoduje niezliczoną miara wody dzięki czemu pozytywnie wywiera na panie z podwyższonym ciśnieniem natur albo z nadciśnieniem tętniczym. Arbuz może dodatkowo zapobiegać wzrostowi ciśnienia u twarzy z regularnym ciśnieniem krwi.

Ponadto wynik ten liczy L-cytrulinę, która udostępnia regulację ciśnienia tętniczego natomiast je odbiera. Obok tego aminokwasy zamknięte w owocach mogą zapobiegać wzrostowi ciśnienia tętniczego.

Więc pijmy świeżo wyciskane napoje z rezultatów oraz warzyw. Albo istnieje suplement bowiem istotniejszego w życiu niż zdrowie ?

Zobacz również wolnoobrotowa